Tyngre tider

Hei hei mine venner 🙂

Nok en uke har gått og formen har gått litt tilbake.

Etter nok en uke med graving og sprenging i bakken ble det for mye for meg. Hotell oppholdet var greit nok, men jeg trenger fred og ro og masse hvile også på dagtid, å det var det ikke mye av hverken på hotellet eller hjemme. Har kjent den siste tiden at formen tidligere har vært stigende, men så har det flatet litt ut for deretter å gå nedover. Det har vært litt følelse av de “gamle” symptomene jeg hadde før behandlingen, noe som helt klart skyldes mye støy og lite med hvile. En viktig del av restitusjonen er først og fremst hvile og ro. Etter en rask beslutning med Rita, ble det til at jeg dro på hytta for å slappe av der. Litt ensomt kanskje, men stille og rolig.

Der oppe ble det igjen turer ute, noe det  ikke har blitt på en stund siden adkomst til og fra huset er trøblete. 

Det var en befrielse å komme til hytta i Snåsa, selv om været ikke var det beste, og snøen la seg på fjelltoppene, koset jeg meg inne i varmen.

Er det noe jeg kan, så er det å kose meg 😉

Etter noen dager alene her, var det tid for å dra tilbake for å se hvor langt de var kommet med vegen utenfor hjemmet, og fordi jeg skulle på min første bortekamp med TBK etter behandlingen. Ferden skulle gå til Bergen. 

Før avreise, ble det en liten treningsrunde til fysio.

Arbeidet i bakken utenfor så ut til å stå på stedet hvil. Sprengingen var ferdig, men det gjenstår ennå mye arbeid før de kan si seg ferdig. 

Da var tiden inne til å dra til Bergen. Spenningen var stor om kroppen ville klare to kamper på ei helg. Første kampen var på Stord. Der ble det tap, men følte at kroppen ikke var så værst, gjennomføringen gikk bra. 🙂 

 

Det ble bare bilde av meg 🙂

Neste dag gikk turen ut til Askøy og der fikk jeg et bilde av hele gjengen før kampen!

Her er den fine gjengen som tok en god seier mot Askøy 🙂

Kampen gikk fint for min del med tanke på kroppen, fungerte bra, men banene og forholdene der var så som så, men hva hadde det å si da det ble seier 🙂

Vel hjemme var det å stålsette seg mot bråket som igjen kom mandag morgen. 

Men er fortsatt positiv og optimistisk på at jeg får en bra fremgang og at det blir lysere tider. 

 

 

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg