1. veteran kamp etter HSCT

Da har det igjen gått 5 dager siden forrige blogg, og jeg utfordrer meg selv mer og mer. Siden sist, har jeg vært på hyttetur og min første veterankamp i bowling ble spilt i går.

Siden sist har jeg vært til legen, der vi gikk igjennom blodprøvene og vi ble enige om at det ikke var nødvendig med nye blodprøver før om ca 6 uker. Legen hadde lest seg litt opp på HSCT og var veldig nysgjerrig på hvordan behandlingen hadde vært. Han tok noen undersøkelser og satte opp time til etter MR  -23 oktober. Det skal bli spennende og se hva den viser. 

Torsdag ble det en ny runde trening på bowlingbanen, og må si at formen er stigende.

Kroppen føles bedre og bedre for hver gang jeg spiller.

På fredag dro jeg og Johnny på hytta oppi Snåsa, å da ble det en tur på “Hjørnet” en av Snåsas beste restauranter, for å kjøpe jalapenos burger. Den smakte helt magisk og der har de verdens beste pommes frites. 

Det var godt å komme seg en tur opp i “fjellet”. Været var aldeles nydelig. Ute å gikk tur i 20 varmegrader er ikke noe vanlig på denne årstiden. Lørdag kom Rita og Hanne oppover, og det ble god mat og god drikke på kvelden.

 

Første øl siden 26 mai. 

Mandag var det veterankamp i bowling og jeg skulle spille for første gang siden HSCT. Det kriblet i kroppen av spenning. Hvordan ville kroppen takle 3 serier?  Det gikk overraskende bra. Ikke den største summen, men kroppen kjentes helt fantastisk. Kunne spilt lenger.

Det var godt å komme sammen med lagkameratene igjen og kjenne lagfølelsen.

Å det ser ut som de er glade for å ha meg på laget igjen 🙂

Etter både helga og kamp, kjennes kroppen ganske bra.  Hadde litt lyst til å spille cup dagen etter, men tok til fornuften og lot kroppen hvile en dag. 

Snart er jeg tilbake for fullt. 🙂

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg