06.09 – 3 måneders stamcellebursdag

Hei igjen 🙂

I dag er det faktisk 3 måneder siden jeg fikk tilbake mine stamceller. Tenk hvor fort tiden går. 

Nå har det gått en uke siden jeg skrev sist og formen er stigende. Jeg har faktisk vært litt aktiv og sikkert tatt ekstra sjanser ifølge enkelte, men det er noe med at jeg føler meg frisk og rask og da blir det kjedelig å bare sitte i en stol 😉

Mandag var det 90 års dag til svigermor, og jeg var selvfølgelig med. 

Der koset jeg meg med god mat og gode kaker. Trivelig bursdag. 

Dagene etterpå har gått med til hjemlige sysler og noen turer til byen for å spille/trene bowling. Det kjennes bedre ut gang for gang med bowlingen, så det ser lyst ut med tanke på “comeback” etter nyttår. 

I dag har vi vært på operevy på Rampa i Hommelvik.

Det var et friskt innslag i en hektisk hverdag. Godt å komme seg ut å se på noe annet og få le litt. Det var mange fine og artige innslag her

Vi koset oss med gode venner og familie. Min mor og hennes samboer var også med

 

Og selvfølgelig måtte jeg ha bilde sammen med revyartistene. 

 

Hverdagen begynner å normalisere seg litt, så det blir ikke det store å skrive om. Kjenner at formen blir bedre og bedre, men jeg må skynde meg sakte…. 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg