29.08.2018

Hei igjen. Nå har det atter gått noen dager. 

Jeg prøver meg mer og mer ut og er travelt opptatt i den nye jobben. Rita har gått tilbake som kunderådgiver på servicetorget i kommunen og lagt ansvaret for ungdommene på meg.

I helga fikk jeg en liten forkjølelse. Nok til å slå meg ut en dag/natt, men kom raskt tilbake. Feber er borte, men litt tett i nesa og hoste er igjen, så nå har jeg prøvd det også. Imellom jobbingen har det blitt både shopping og bowlingtrening

“Helt alene” på det store senteret… 

Bowlingtreningen gikk over all forventning. 2 serier. Er meget fornøyd med kroppen og hvordan spillingen fungerte. 

 

Her var den ene serien. Den andre fikk jeg hele 203 på. 

Ellers har det vært lite turgåing i det siste,  men desto mer trening til fysio ( viktig å hvile mellom øktene også) 

Nå har håret begynt så smått å komme ut. Spent på hvilken farge det blir.

I morgen blir det igjen fysio trening og nye blodprøver. 

Ønsker alle en fin kveld. 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg