Litt tilbake…..

Hei hei.

Da har det igjen gått noen dager og kroppen begynner sakte men sikkert å komme seg i orden. 

Det har blitt flere turer med og uten staver og det er bestandig trivelig å møte folk som lurer på hvordan det går, og kommer med positive tilbakemeldinger. Du får en ekstra giv av det 🙂 

Etter siste blogg, har jeg tatt nye blodprøver ( svaret kommer på mandag), hatt første time til fysioterapeut og spilt bowling for første gang på 3 mnd. 

Torsdag ble det faktisk 2 serier bowling som gikk over all forventning. Det var godt å prøve det igjen. 

Ikke så dårlig med 160 serie, men må også si at dette var siste serien 😉 Så er jeg litt tilbake der på bowlingbanen.

Fredag var det tid for fysiotrening. Må si jeg var veldig spent på hvordan dette skulle gå. Startet veldig forsiktig. Først med prat, deretter ble det litt øvelser. Startet faktisk der jeg sluttet av før jeg dro til Moskva på noen øvelser 😉 Etter 1 time kjentes det godt på kroppen. Nå har jeg vekket flere muskler i kroppen som har vært i “dvale” en stund og det kjentes. Fysioterapeuten var veldig imponert over hvor “god form” jeg var i, tross det kroppen har vært igjennom. Hun var spent på fortsettelsen, men syntes det så veldig bra ut så langt. Nå er jeg litt tilbake her også. 

I dag ble det Harry tur til Sverige. Jeg , Rita , mamma og Thure dro over grensa, men vi var så menn ikke alene. Har aldri sett et slikt kaos. Sukkeravgifta gjør vel sitt til at vi nordmenn strømmer over grensa for billig mat og drikke. 

Men jaggu kjennes det på kroppen at jeg har gjort noe de siste dagene som jeg ikke har gjort på lenge ( bowling og fysiotrening) Støl og stiv i kroppen, men det er også en god følelse å være litt tilbake……

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg