som dagan går!!!

Hei hei. Nå har det blitt noen dager siden sist blogg. 

Her går dagene som vanlig. Litt trening og turer blir det, men ikke noe veldig spennende. Formen blir bare bedre og bedre, men kjenner at jeg trenger litt generell styrketrening, så på fredag går turen til fysioterapeut hvor jeg skal trene litt styrke, samtidig som det blir litt muskelstimulering. Det blir spennende. 

Deretter blir det fysio 2 ganger i uka. Blir godt å komme i gang igjen. 

Blodprøvene er stadig forbedret, men noen verdier har ikke helt kommet på topp.  På torsdag er det igjen klart for nye prøver, så da får vi se hvordan de er. 

Øvelsene hjemme går sin vante gang og jeg prøver så mye jeg kan både på balanse og styrke, og selv om jeg ikke ser det selv, får jeg høre at det ser bra ut og til og med bedre enn før jeg dro. Litt bein og ledd smerter har det vært, men håper de går over når cellegifta går ut av kroppen. 

Her noen bilder fra kveldens tur på strandpromenaden.  å se… uten staver 🙂 

Som sagt så går dagene fremover og jeg ser nå frem til dagen da jeg igjen kan prøve meg på bowlingbanen. 

Ønsker alle en riktig fin uke.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg