Snåsa tur

I går ble det bestemt at jeg og Hanne skulle ta en tur på hytta oppi Snåsa. Etter en liten besøks – og butikkrunde for min onkel, satte vi kursen nordover. Var vel fremme på hytta i 18- tiden.  Var godt å komme seg hit igjen.  Johnny var her og tok imot meg. Det ble litt avslapping og EM i friidrett på TV. Det er litt trapper på hytta, både til soverom og til toalettet så jeg var litt spent på hvordan det skulle gå, men det gikk over all forventning.  Hanne var på besøk, så jeg hentet henne litt utpå natta. Fikk en god natts søvn når jeg endelig kom i seng, og våknet i morges til godt og varmt vær.

Det er en egen ro over plassen så det var virkelig godt å være der. 

Plena har fått en stuss og skotthyll banene blir brukt som ved stabler, men en fin plass.

Her er det før avreise hjem igjen. Som dere ser er det en lykkelig mann som endelig har kommet seg på hytta denne sommeren også. 

Det ble en liten omvei på tur hjem. En stopp på Snåsakroa. Mat må man jo ha 😉 

Etter en nydelig middag, dro vi hjemover igjen, og var vel hjemme rundt 21.30 tiden. 

I morgen er en ny dag med nye muligheter. 

Ønsker alle en fin kveld videre.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg