2 måneder stamcellebursdag

JIPPI!!! 2 måneder siden jeg fikk tilbake mine stamceller i dag. Det er “litt rart” å tenke på ar det faktisk har gått hele 2 mnd siden, da var jeg i Moskva og hele immunforsvaret var “slått” ut etter tøffe cellegift kurer. Den dagen fikk jeg tilbake mine egne stamceller som var tatt ut ca. 1 uke tidligere. Dette var starten på mitt nye liv, fri for MS. Den dagen forandret resten av mitt liv. 

Tenke seg til at jeg måtte helt til Russland for å få til dette, men du verden så takknemlig jeg er for at jeg fikk komme dit å få gjennomført behandlingen.  Ikke bare har jeg fått nytt liv, men også nye venner fra andre steder i verden.

Her er merket vi fikk etter at stamcellene var tilbakeført. New Life 🙂

I dag fikk jeg besøk av mitt søskenbarn og fruen fra Porsgrunn. De var på ferietur nordover.  Det var veldig trivelig å møte de igjen. Etter middag ble det en tur til bowlinghallen hvor Hanne skulle spille sommercup. 

Alltid trivelig å komme i hallen å møte klubbkamerater. 

Har sååå lyst til å være med å spille, men må vente litt til. 

Har vært en begivenhetsrik dag, og ønsker alle sammen en riktig god natt. 

 

2 kommentarer
    1. I don’t know if it’s just me or if everyone else encountering problems with your blog.

      It appears as if some of the written text on your posts are running off the
      screen. Can someone else please provide feedback and let me know if this is happening
      to them as well? This may be a issue with my web browser because I’ve had
      this happen previously. Thanks

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg