Nye blodprøver tatt

Da er det faktisk Torsdag igjen og snart helg 🙂 Var på legekontoret og tok nye blodprøver idag! Håper på at verdiene fortsatt er fine, og det vil jeg tro, men man vet jo aldri. Formen er iallefall fin, føler jeg. Har hatt litt plager/smerter i høyre fot/legg den siste tiden, spesielt lørdag – mandag. Mandag ettermiddag smurte jeg inn med voltarol krem, og tok en tablett med betennelsesdempende virkemidler. Dette har jeg gjort videre noen dager og det har virket bra 🙂 Mye bedre nå ihvertfall.  Årsaken kan ha vært litt for “stor” belastning, med gåing og diverse 🙂 Har selvfølgelig gått litt de siste dagene også, men likevel vært litt mer “forsiktig”. Starten på uken var det jo forferdelig varmt med over 30 gr. ute, og da ble det selvfølgelig inne tid med aircondition på fullt for meg. Men fikk da kjørt noen øvelser på matte med behagelig temperatur. Onsdag begynte Rita på jobb igjen på kommunen, og da ble det plutselig litt mer ansvar også for min del med 2 ungdommer i huset. De siste dagene har det blitt noen ærender også, besøk, bank og butikk, altså BBB hehe 🙂 Idag har temp. vært noe lavere og dermed bedre for meg, så da har jeg vært litt mer ute og bl.a. vært og kjørt i vei noe rask på fyllinga. Håper været holder seg slik fremover, så kan også jeg bevege meg litt mer ute 😉 Ha en fortsatt fin kveld alle og enhver 🙂

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg