Fremgangen fortsetter

Hei hei.

Da har det vært noen rolige dager i heimen. Litt besøk har det vært, men for det meste har jeg tatt det med ro. Var til legen igjen på mandag for å ta noen prøver som uteble sist, å fikk svar på blodprøvene som var tatt på onsdag. Prøvene begynner nå å normalisere seg, så de ser bra ut 🙂 JIPPI!! 

På lørdag fikk jeg forespørsel fra en mann som ønsket informasjon for sin kone som også har MS. Han har sett på bloggen min at jeg har vært i Russland. Kom litt i dialog med han, og på mandag fikk jeg melding om at søknad til Moskva var sendt. Ønsker dem lykke til. 

Har prøvd meg litt ute langs Havnevegen på kveldstid, da temperaturene er nede på mitt nivå.  

Jeg gikk uten stavene, men de er kjekke å ha med seg ennå. 

Kjører fortsatt litt diverse øvelser på matte og det føles godt.  

Kjenner at kroppen igjen begynner å komme til liv. Føler at det går fremover sakte men sikker for hver dag. 

Tror kanskje både proargi9 og mistify har en finger med i spillet for å få kroppen tilbake til normalen raskere. Men hvem vet ?

Ser positivt på tiden fremover og det blir spennende å se på videre fremgang. 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg