Ut på tur aldri……..

Heisann 🙂 Dette har vært en innholdsrik dag! Startet hjemmefra ca. kl. 1015. Kjørte da inn til Kastvollen (rehab. senter der jeg var i April i år) for å hente ladekabel til mobil som jeg glemte igjen der. Der traff jeg mange kjente, som jobbet der, de kjente meg igjen selv om jeg gikk med munnbind og lue 🙂 Ble stående å prate en stund med dem, for det kom stadig flere. Det var jo koselig og ikke minst trivelig å treffe dem  igjen, og de var alle spente på hvordan det gikk, og de ønsket meg lykke til videre. Deretter gikk jeg og satte meg i hallen der jeg traff Mary-anne, som jeg var på Kastvollen sammen med i fjor. Pratet litt med henne, men det ble også til at jeg kom i prat med noen andre som var der på rehabilitering, og de hadde  MS. Mange av dem var meget interessert i Stamcelletransplantasjonsbehandlingen, og jeg fortalte dem litt (mye) om dette og hva jeg mente om det norske helsevesen. De fleste var faktisk enige med meg. Jeg tror også noen av dem vurderte denne behandlingen selv. Deretter, etter ca . 1,5 timer dro vi videre til Snåsa og hytta vår 🙂 Der traff vi Johnny som tilfeldigvis var der. Etter en liten pause der, foreslo Johnny at vi kunne dra til Midtpunktet, kafe/restaurant i Snåsa og spise. Dette gjorde vi da klokken var blitt såpass mye og magen tilsa også at det var på tide med noe påfyll. Der ble det Pizza som Johnny spanderte 🙂

Utenfor Midtpunktet, god og mett 🙂

Deretter dro vi tilbake til hytta og fikk med oss innspurten i Tour de France 🙂  Slappet litt av før vi satte kursen hjemover ca. kl. 1915. Da vi kom hjem ble det en liten treningsrunde, ut og gikk rundt ute på terrassen og øvelser på matte etterpå 🙂 Så da gikk jaggu meg dagen her iallefall veldig raskt. Sitter nå  i godstolen, glad og fornøyd, og sannelig ikke altfor sliten 🙂

 

Ønsker alle en riktig god natt, ta godt vare på hverandre, og sov godt 🙂

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg