4 uker siden hjemkomst :-)

Ja da er det faktisk gått 4 uker siden jeg reiste fra Moskva og kom hjem 🙂 Tiden må jeg si har gått utrolig fort, og det er jo bra 🙂 Når jeg tenker tilbake til tiden på Pirogov Hospital, og den behandlingen jeg gikk igjennom der, må jeg si at alt har gått utrolig bra, og tiden har flydd. Vi dro noen dager før og fikk kost oss litt og sett og opplevd litt av Moskva. Dette var en flott tid, og “nesten” totalt uvitende om hva som ville følge i ettertid. Dette har så langt gått utrolig bra synes jeg, selv om jeg har tatt litt lærdom av enkelte “feil” jeg har gjort. Men nå synes jeg absolutt det går rette veien, selv om det går “sakte”. For jeg vil jo så gjerne fort tilbake. Jeg har jo vært på en måte i isolasjon etter at jeg kom hjem, men vært på noen utflukter og div. “besøk”, men har hatt munnbind da 🙂 Jeg savner å  besøke folk, og selv få besøk,  men det får bare vente litt til.  Savnet etter bowling og andre aktiviteter er også stort . Formen kjennes jo veldig bra ut, men kan ikke ta noen sjanser enda. Vi får se hva blodprøvene viser etterhvert (tok nye prøver idag)  

Dagen idag har vært meget god 😉 Har faktisk passert 1700 skritt , jippi 🙂 Var ute og gikk litt også, og det gikk jo bra.

En kveldstur på havneveien gjorde godt 🙂 gikk med stavene, men brukte dem ikke 🙂 

Ble “litt” sliten men var fin igjen da jeg kom hjem

 

Ønsker alle en fortsatt fin kveld, og natt. PS: var litt fint vær til meg idag med litt regn og lavere temperatur utover ettermiddagen 🙂

 

 

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg