Opptrening i gang igjen

Da er det en ny dag med nye muligheter.

Åreturen sitter fortsatt i kroppen, men har startet opptreningen så smått igjen. Tross varmen har jeg vært oppe å gått litt og trenet litt på matta. For å si det sånn, er jeg veldig glad for at vi har varmepumpe med aircondition. 

Midt på dagen er varmen uutholdelig for min del, men på kvelden når sola har gått ned og temperaturen lavere, kan jeg igjen bevege meg litt ut.  Da prøver jeg å gå litt på terrassen. 

Men kjenner at det blir ikke lange turen før jeg igjen må sette meg i stolen.

Tenkte å være med på bowling i dag, men måtte bare resignere å bli hjemme. Følte det kom til å bli for slitsomt. 

Nå sitter jeg bare å venter på at været skal snu. Sikkert mange som blir sur på meg, men nå ønsker jeg meg overskyet vær med lavere temperaturer.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg