Den store nedturen

Hei hei. 

Da er ferien over for min del. Fikk sterke reaksjoner når jeg kom hjem. Det ble nok i tøffeste laget for meg. Når jeg tenker etter var det jo egentlig galskap å dra til Åre, men sånn er det å være etterpåklok. 

Når jeg tenker etter hva jeg har vært med på er det jo egentlig helt fantastisk at jeg har klart det. 1 dag ble det Østersundstur, med shopping og restaurantbesøk. Dag 2 ble litt roligere. Heidi, Espen og barna var til Østersund og Frøsøn zoo idag, så vi var alene.  Var innom Outlet i Åre (ligger så å si vegg i vegg med leiligheten) 

Gikk jo dit for egen maskin kan du skjønne….

Ble ikke lange turen, men det holdt i massevis for meg. Var godt å komme tilbake til leiligheten igjen.

Rita og Hanne tok en tur opp i byen for å shoppe litt, siden solen ikke tittet frem i dag. 

Etter shopping og litt hvile, ble det en tur på pizza shappa. Mat må man ha….

Nå var det nok aktivitet for min del, så det ble å slappe av i leiligheten før vi skulle vende nesen hjemover. Ble litt kortspill på resten før vi satte oss i bilen å kjørte hjem på natta.

Vel hjemme, var det bare å komme seg i seng. Dvs, jeg sov i stolen. Fikk så ondt i ryggen av senga i Åre, så det ble ikke noe avslapping og god natt søvn der, så jeg ville se om stolen hjemme var bedre. Har vurdert om jeg kanskje må heve hodet litt i senga, siden jeg ikke får ondt i ryggen når jeg sover i stolen. En må jo tenke på alt!!

Fredag og lørdag var noen tunge dager . Kjennes ut som jeg er slått flere dager tilbake form messig, og må ha hjelpe til det meste igjen.  Lite søvn og mye aktivitet var ikke å anbefale. Selv om det var godt å komme seg litt ut, er jeg ennå ikke klar for de store besøkene. Må nok bare ta tiden til hjelp, å ta en dag av gangen. Prøvde meg så smått med litt trening i går, men ble ikke mange skrittene før jeg måtte slappe av.

Tenkte å levere tilbake “fredrik” men må nok ha den en stund til. 

Å selvfølgelig har jo vi en fantastisk sommer med masse sol og varme. Ikke den beste medisin for min del. Varmen slår meg fullstendig ut. 🙁

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg