På ferie i Åre

Hei Igjen. 

Da har det gått noen dager siden sist. Her har jeg kommet meg til strandhuset vi har i Åre. Rita var ned og hentet meg i går. Her var Heidi og Espen med barna og Hanne. Det var nydelig vær så Hanne og barna var ned og badet. 

Satt litt ut i skyggen før middag. Det var godt å komme blant folk igjen etter noen dager alene hjemme.

Mens jeg og Heidi pratet ute, laget Espen og Rita middag. Vi hadde hjemmelaget pizza 🙂

l

Det ble litt kortspill og film resten av kvelden.

I dag våknet jeg med ond rygg. Til frokost ble det noen smertestillende. Været var helt nydelig, så jeg prøvde meg ute i skyggen. Etter litt frem og tilbake, ble det slik at jeg, Hanne og Rita dro til Østersund. Der måtte jeg prøve meg innom Lidl

og Dollar Store på shopping. 

Dette gikk kjempebra 😉 Litt sliten i føttene, men ellers var formen ganske bra. Dette lover godt. 

Det hele ble avsluttet med buffet på Eastern Palace 🙂  (liten prøvelse dette også med tanke på maten, noe var kanskje i sterkeste lag, men gått bra så langt.)

j

I dag har jeg fått litt utfordringer, og det har jo gått bra. Kom til bake til leiligheten, og der ble det å se på VM kamp Kroatia – England. Nå blir det kos med kjeks og ost.

Ønsker alle en riktig fin sommerkveld.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg