nye dager er gått

Hei igjen! Da har det plutselig g som tia flyg 🙂 De siste dagene er det blitt litt trening, og igår gikk jeg nesten 1700 skritt, uten “fredrik” og staver, hadde dem i hånda men brukte dem ikke 🙂 Dette synes jeg var meget bra 🙂 ble noen runder med strekk og tøy og noen “styrke” øvelser på matta også.

Ellers så var jeg jo helt alene  igår ettersom de andre dro til Åre på vår Timeshare leilighet der. Måtte derfor ordne middag selv, og det ble kjøttkaker med surkål, poteter, brun saus og tyttebær, Fjordland var da ikke så værst likevel 🙂  

Middag Søndag, Fjordland 🙂

På Mandag kjentes det litt i kroppen at den ble “brukt” litt igår. Føttene var litt tunge og stive(ømme), men gikk en liten runde rundt på terrassen idag også. Fikk så melding fra Hans om jeg ville være med ut på bowling i ettermiddag, og det kunne jeg ikke si nei takk til, ut og treffe folk da gitt, jippi 🙂 Måtte derfor ta det med ro slik at jeg var “i form” til å bli med på bowlingen. Hans hentet meg ca. kl 1700. Var der ca. 1730. Det var koselig, tok middag der, med to Pizzaslicer. De var kjempegode 🙂 Arti å se på bowling da, begynner å “krible litt” men må nok bar innse at det tar en stund ennå før jeg kan “gjøre comeback” 🙁   Men vi får se, tar dag for dag så plutselig er jeg også med igjen en vakker dag 🙂 

Mandags klubbcup, og vinner ble Miriam 🙂 Jippi, Gratulerer:-) 

 

Munnbind på som dere ser, er ikke helt trygg i større sammenkomster 😉

Det var godt å komme hjem igjen ca kl. 2130. Kjente at jeg var “sliten” da, men så koselig å komme seg ut og treffe så mye trivelige folk. kan ikke beskrives:-) Bare hærlig !  Skulle bli en litt roligere dag og det ble det 1250 skritt idag! Vart jaggu bra det også:-) Nå blir det “godstolen” og tv utover kvelden, så blir det Åre imorgen 🙂 

 

 

 

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg