lørdag 7.juli

Heisann 🙂

I dag har jeg fått mersmak på turgåing etter i går. Fortsatt ganske sliten i kroppen, så det blir mye avslapping og soving, men har beveget meg mer i dag enn tidligere. til nå har jeg 732 skritt 😉

 

Smertene har vært bedre i dag. Har sluppet unna så mye smertestillende.

Litt mer aktivitet på andre baner har det også blitt.

Her trampes det i vei. 2 km har jeg syklet i dag, å det er jeg veldig stolt av. 

Det har også blitt noen runder på matta innimellom  😉

Ellers har dagen gått med til Tour D France, Fotball : Sverige – England, Rosenborg – Tromsø og til slutt Russland – Kroatia.

Nå venter jeg bare på at Rita og ungdommene drar til Sverige noen dager, så jeg får ha kåken for meg selv. 

Føler meg fortsatt svak, men det går fremover. Ting tar tid. Det er noe jeg bare må innfinne meg i. Er positivt innstilt og trua på at det skal bli bedringer med tid og stunder. Så får vi se hvor det ender, og hvor fort det går. 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg