Bursdagen

I dag var det bursdagen min, å jeg var alene hjemme. Rita og Hanne kom hjem på ettermiddagen etter å ha kjørt fra Elverum. 

Da ble det pizza 🙂

Etter middag kom leieboeren med gave til meg. Det var koselig gjort. Vi tok en prat i sola ute på terrassen 🙂

Ellers har dagen gått med til å takke alle å enhver som har gratulert meg på facebook, nærmere 400 🙂 

Jeg har for det meste gått uten rulator (fredrik) i dag, og det har gått ganske bra. Har hele 680 skritt i dag, å det er ikke så værst for meg nå. 

Har tatt frem stavene å prøvd de på terrassen.

 

Dette går veldig bra. Litt fart har det blitt også. 🙂

I morgen er en ny dag med nye muligheter. 

1 kommentar
    1. Hipp, hipp hurra🎉 Gratulerer med dagen, Rune🎈🎂☕️
      Herlig å se at du har SÅ bra fremgang! Dette går virkelig veien!👏🏻
      Apropos det flotte været som er – jeg ble rådet til å holde meg unna direkte sol det første året etter behandlingen.. dette fordi huden er helt «ødelagt» etter cellegiften, og derfor spesielt utsatt for hudkreft☹️ Det ble solfaktor 50 og skygge den første sommeren for meg😏
      Men har jo resten av livet på å nyte solen😎
      Fortsatt lykke til med opptreningen👍🏻
      Bente & Bjørn Eirik

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg