1 uke etter hjemkomst

Da har det gått en hel uke siden jeg kom hjem fra Moskva 🙂

En hel uke med mye opp og ned, men for det meste framgang. Motsetning fra dagen i går, ble denne dagen mye bedre 🙂 

Rita skulle gjøre litt arbeid ute og i garasjen, å da måtte jeg selvfølgelig prøve å bli med. 

Var litt godt å komme seg ned hit. Fikk også ryddet litt, å noe ble med opp. 

Greit å ha med Fredrik 🙂 

Etter litt hvile ble det noen kjeks å ost på terrassen. 

Greit med lue når sola steker. Tar ingen sjanser med mitt hårløse hode 😉 men det var litt godt å komme seg litt ut i dag. I hvertfall når det er så bra vær 🙂

Måtte passe meg litt for å være ute. Vet jo ikke hvordan huden min reagerer på sola etter cellegiften. 😉

Etter middag og litt hvile, fikk jeg besøk;)

Da kom det noen for å ta blodprøver av meg. 

Her er vi alle spent på resultatet. og de sendes til Dr. Federenko i Moskva, så får vi høre hva han sier. Et eksemplar blir også med til legen når jeg skal dit. 

Som dere ser, har det blitt litt rørelse i dag. Ble fort sliten, men bena kjennes lettere i dag enn i går å det er bra. 

Da håper vi bare denne utviklingen fortsetter 😉

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg