Da er opptreningen begynt

Nå har det gått noen dager og treningen har så smått begynt. Her må man ta det forsiktig. Trening og hvile går hånd i hånd. Jeg må passe på å ikke bli for ivrig her, men det er lettere sagt enn gjort når jeg merker bedring fra dag til dag. Tålmodighet er en dyd.

Har prøvd meg litt ute noen ganger. En kveld Rita skulle hente jentene, så fikk jeg være med å sitte i bilen 🙂 og i dag mandag var jeg litt overmodig å tok en tur i Centrum bowling for å se lagkameratene spille sommercup

Godt pakket inn med munnbind og lue 🙂

å måtte selvfølgelig ta av munnbindet når jeg skulle ta selfi 😉

 

Det var veldig godt å komme hit igjen å møte mange lagkamerater 🙂 🙂 🙂

Å for ikke å snakke om det å ha en samtale med andre gjorde godt. 😉

Dette besøket gjorde meg mer ivrig på å fortsette treningen for å komme i form til bowlingen. 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg