Dagene etter HSCT

Da har kroppen kommet seg litt etter hjemreisen, og fått både god mat og god pleie. Rulator har jeg også fått, og den er min gode enn og støtte for tiden 

Hils på Fredrik 😉

Treningen har jeg så smått begynt med. Jeg trener så mye jeg får til og klarer, og det går fremover. Når jeg kom hjem, måtte jeg ha støtte opp trappa. I går gikk jeg opp og ned trappa 7 ganger. Trenger vel ikke si at stølheta kom som en skikkelig klo i lår og legger 😉   Ellers prøver jeg å gå litt frem og tilbake over gulvet, og i løpet av de få dagene jeg har vært hjemme, har det faktisk blitt stor bedring i balanse og styrke 🙂 Trening på matte startet jeg med i dag, sakte med sikkert skal musklene igjen bygges opp 🙂

 

I går fikk jeg tatt noen blodprøver som viste oppgang i verdiene, noe som var veldig positivt, så tidlig etter hjemkomst. Kjempe spennende 🙂

 

Ellers går dagene med å se på VM i fotball å spise donuts 😉 Viktig med inntaket 😉 

 

Ønsker alle sammen en riktig fin St.hansaften og håper noen kan feire litt for meg også 😉

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg