Siste kveld før hjemreise i morgen

Var en litt rar følelse å våkne i dag. Nå er det snart hjemreise, og alt av behandling er ferdig. Sitter bare å venter nå. Har hatt flere samtaler med Dr Federenko og Anastasia som skryter av hvor fine prøvene mine er 🙂 🙂 🙂 Håper det forsetter slik 😉 Anastasia organiserer det teoretiske og passet på at alt av papirer er i orden og at transporten til flyplassen i morgen er bestilt. Reisefebern har ikke meldt seg enda, men vi får se når det nærmer seg avgang. Har jo vært her i over 1 måned. 

Her er bildet av meg og Anastasia ( Engelen fra Moskva) før behandlingen startet for fullt.

Her er bilde av meg og Dr. Federenko (mirakelmannen) Han kom å vi fikk en lang prat om videre framgang. Hvilke forhåndsregler jeg måtte ta når jeg kom hjem og likeså hvilken mat jeg kan spise. Gikk igjennom epikrisen, MR, røntgen og alle prøver som har blitt tatt under oppholdet. Nå er jeg MS fri sa han 🙂 🙂 🙂 Han ønsket meg lykke til videre, og ønsket meg velkommen til kontroll i Moskva om et til to år.

 

Det ble en fortryllende donut i dag også,  av gledessprederen Ian. Noen som kan bake slike i Norge??

 

Det ble fanta og kjeks i dag også. Siste rest som for i dag. Kjekse med bringebærsyltetøy smaker ganske godt, når du får fish å fysj med masse bein og skinn til middag. 

 

Her er trioen samlet. og den gode hjelper i blått ( Ian) Vi startet reisen sammen og avslutter sammen. Vi har stått sammen i tykt og tynt og knyttet sterke bånd. Nå drar vi hjem til hvert vårt for å starte våre nye liv, men vi kommer alltid til å ha god kontakt.  

Dette har vært en helt fantastisk reise, som nå nærmer seg slutten. 

Takker for siste kveld her fra Moskva. I morgen er jeg hjemme. 

Bloggen skal leve videre en stund etter hjemkomst, for de som ønsker å følge med på utviklingen. 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg