Kun dager igjen til hjemreise

Dagen startet som vanlig, men i dag kom de for å fjerne venflon i halsen. 

Det hele var over på ca 2 minutter.

 

Her er venflonen i sin hele størrelse. Ca 15 cm ned i hals/bryst.

Nå er det bare et lite sår igjen. 

 

Det kom en engel med donuts til rommet mitt i dag. Ian “The Man”  hadde oppfylt mine fantasier de siste 14 dag og 14 netter om en strawberry donut. Å den smakte nyyyyyyyyyydelig. Mye bedre enn jeg hadde trodd. 

Å så kom barnematen. Det var en stor nedtur etter den fantastiske donuten, så denne ble ikke spist. 

Avsluttet måltidet med kjeks og fanta. Det smakte godt det også. 

Nå begynner hjemreisen å nærme seg med raske skritt. Ser virkelig frem til å komme hjem, selv om tiden her borte har vært fin og nødvendig.

Bare 2 dager igjen. Skal virkelig bli godt å sette nesen hjemover. 

Men det er en ting jeg ikke kunne vært foruten og det er pc. Uten den tror jeg tiden har gått mye saktere. Nå fikk jeg muligheten til å kommunisere med de der hjemme, og det har vært godt. 

Takker for meg fra Moskva for snart siste gang. 

3 kommentarer
    1. dette er helt fantastisk,Rune! Synes ikke det er så lenge siden vi satt på Kastvollen,du,Randi og jeg,og du fortalte om at du skulle dra til Moskva… Og nå er det over,det er like før heimreise! Jeg er så glad for din skyld. Håper du fremdeles blogger,så vi får høre hvordan det går!!! Masse lykke til! Klem!

    2. Så my steroider du har fått siste mnd, så spring du vel lett ifra mæ på tur te Daukjæfttjønna 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg