Dag 4 med stamcellestimulering !

Det nærmer seg sakte men sikkert nå, da vi skal høste stamceller. I natt sov jeg meget godt. Sov som en stein da sykesøster kom og satte sprøyte i skulder kl. 0300. merket ikke at hun var her engang! Ble  vekt kl.0700 om at da måtte vi opp for å sette inn kateter eller hva det nå er i halsen. Det er et solid “rør” med 2 slanger ut slik at de får gitt oss medisin, og der de skal høste stamcellene fra. Dette starter de med imorgen. Så ikveld er siste sprøytet kl. 2300 og 0300. Jippi! 🙂 Et skritt nærmere. Det kjentes endel da de satte inn røret i halsen , og det kjennes etterpå når man svelger, men pytt, det går seg sikkert til.:-) Vi må jo bare ha det der. Vært ute 2 ganger og ruslet rundt området, fint vær og fin luft og trivelige folk. Koser meg her. Kom også nye folk idag som vi hilste og pratet med 🙂 Danmark, Norge, og  Australia 🙂 Det var også Stamcellebursdag for 2 stk også, 1 nordmann og 1 fra New Zealand, alltid trivelig.. Blir jo min tur også etterhvert 🙂 Vært forholdsvis trøtt idag, tror det henger ganske bra igjen fra disse sovetablettene, tar bar en til i natt og håper det hjelper 🙂 Det blir spennende å se  hvor mange dager det blir med høsting av stamceller da.  Det får vi vite imorgen 🙂 Tiden går fortsatt fort , og det er bra. Nå tar jeg litt tidlig kveld for å være forberedet på høsting imorgen. Natta folkens, trivelig at der følger meg på min reise. !! 🙂

 

Her er røret lagt inn 🙂

 

Ute på tur i finværet, New Zaland, Holland and Norway

 

Gjengen min med sykepleier Anna 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg