Dag 3 med stammcellestimulering!

Da er nok en natt gått. Denne ble mye mer behagelig 🙂 Tok en sovetablett kl. 1200 og satt på pc til kl. 0100, men den virket ikke noe særlig så jeg tok en til. La meg ca. 0115 og det tok ikke lang tid før jeg sovnet. Ble vekket kl. 0300 for å sette en sprøyte med steroider, og da hun gikk sovnet jeg så fint igjen 🙂 Våknet av av sykepleier kom med en tablett til meg kl. 0805. Tok denne og sovnet igjen. Frokost kom og jag bare lå og slappet av og sovnet litt igjen til Dr. Fedorenko kom og målte blodtrykk kl. 0900. Blodtrykket blir bare bedre og bedre, 119/61, meget bra 🙂 Etter dett ble det en ny runde med steroider, 7-8 dl. gikk unna på ca. 23 min.

Ordnet meg og gikk ut og pratet med noen andre som var ute i oppholdsrommet. Ble enige om å gå oss en tur ute i området her, det var et nydelig vær, så vi ble 4-5 stk som gikk. Underveis kjente jeg smerter i rygg/mageregionen, noe de kaller beinsmerter, pga steroidene. Dette er som en pulserende smerte som kommer og går, men det er ganske kraftige smerter, damene kalte det fødselssmerter hehe 🙂 Vi gikk inn og jeg fikk klar beskjed om å få meg smertestillende, og det ble ordnet, og vipps så var smertene borte 🙂 Etter dett ble det arrangert hår klipp til alles glede 🙁 Så da var Anna, sykepleier raskt fremme med barbermaskinen og det bars til med å få fjernet de fine “gyllene lokkene” mine. Det var gjort på noen får minutter og vipps så var jeg snauklippet 🙂 Da ble jeg plutselig en del av teamet her igjen 🙂 Tror de hadde savnet meg hehe 🙂 Da er vi klar for neste etappe imorgen, og det blir  å få lagt inn en slange i halspulsåren, som gjør oss klar for stamcellehøsting etter morgendagen, så den siste stamcellestimuleringen går gjennom det nye i halsen. Etter hårklipp ble det en ny runde ute å gå en tur, og det gikk forholdsvis lett 🙂 Er nå på Hospitalet og slapper av og venter på neste sprøyte kl .2300. Dagen her har gått fort, og det er et bra tegn, trives godt med denne gjengen og det er en lystig og fin stemning her. Pratet også litt med noen nye som kom idag. Nå er det bare å vente på ny sprøyte kl. 2300 og den nest kl 0300. God natt folkens. legger ut noen bilder dere kan kose der med 🙂

 

Før klipp

Etter

 

Vi som er på samme trinn, teamet 🙂

 

største Moskeen i Europa

Fint bilde fra red squere, røde plass.

 

Fint bilde av 2 turister i Moskva 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg