Prosessen er i gang!

Da har jeg sovet første natt på Hospitalet. Sov ikke så veldig godt, men fikk da noen timer 🙂 Tok en tablett kl. 0830, måtte tas 1/2 t. før frokost. Denne tabletten var for maven, da infusjon jeg skulle få kl. 1100 var tøff for mave. Denne infusjonen var ca. 7-8 dl. og tok ca 20 min.

 

 

 

Etter det dro Liz og jeg med sjåfør Alexsey på en sightseeing i Moskva. Vi var innom militærmuseet, Røde Plass og div. andre steder og på en fantastisk russisk restaurant, med utrolig god mat og drikke 🙂

 

Meg og Liz

På vei tilbake var vi innom en butikk og “hamstret” noe til isolasjonstiden. der ble det en god del drikke, og noe “snacks”, blir godt å ha tror jeg 🙂 Godt før også, og det vet jeg 🙂 🙂 

 

Det ble da noe for ca. kr. 200,-

Kom tilbake til Hospitalet ca. kl. 1845. Da ble det en ny tablett for maven. Etter det ble jeg fotograf for Leanne da hun tok og barberte håret på hodet 🙂 Jeg filmet hele seansen. Etter dette ble vi sittende å prate om løst og fast, vi ble iallefall invitert over til Australia om 1-2 år 🙂 En helt fantastisk herlig dame og det samme er hennes mann, som har påtatt seg å være “lakei” for oss, bare å si ifra om hva vi trenger. Skal teste dette i morgen da han skal på marked for meg (Rita). Litt senere kom Clint og Savannah også. Savannah kom inn for å si ha det, og det var jo hyggelig, en fantastisk herlig dame det også. Hun drar hjem tidlig i morgen.  Jeg , Clint og Leanne ble sittende og prate en god stund, og Clint bestemte seg også for å ta håret. Da ble jeg fotograf igjen. Så da er jeg den eneste i “teamet” med hår ! Dette blir vel tatt på mandag, så jeg får ha det et par dager til 🙂 Etter dette gikk jeg til rommet og ventet på en sprøyte i armen, denne var for å starte prosessen for å frigjøre stamceller fra bein og ryggmarg. Hun kom kl. 2300 og satte denne, og det gikk smertefritt, og fort gjort 🙂

Det har vært en fantastisk dag som har gått raskt, håper dagene fremover også går like fort .

PS: Vil gratulere våre nye klubbmestere: Grethe, Eivind og Andreas 🙂

Og ønsker å hilse til alle de som er med på klubbfesten vår i kveld, en riktig god feiring!!!!

 

 

 

 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg