Siste dag med tester !

Heisann igjen!

I dag var det siste testedag, og Jeg og Clint møtte på sykehuset kl 09.00. Testen i dag var røntgen av brystet (lungene) og røntgen av hals/munn. Var tilbake på hotellet i 11 tiden og ble med Rita på en siste shoppingrunde, samt at jeg kjøpte meg sim-kort. Angret veldig på at vi ikke hadde gjort det tidligere, for da kunne Rita kjøpt et for 2 uker og jeg for en måned til den nette sum av 800 rp, og vi har hatt fri flyt på internett hele tiden vi har vært her, men sånn er det, og håper andre kan ta lærdom av dette.  Ble en ellers stille og rolig dag for min del, men Rita var på shopping genet, så hun fløy høyt og lavt for å få med seg mest mulig siste dagen i Moskva. Vi var ute å spiste middag med Savannah og Clint på en Russisk restaurant like ved hotellet. Det ble en morsom og hyggelig opplevelse. Maten var så som så og den eneste som likte maten godt, var Rune 😉 men vi fikk levende musikk. En på trekkspill og en på gitar.

Nå blir det siste natt på hotellet. Rita blir hentet kl 07.00 og jeg kl 11.30. Da starter alvoret. Kl12.00 får jeg høre svar på resultatene og om jeg kan ta behandlingen. Det blir en spennende dag. Litt synd at jeg må være der alene, uten Rita, men jeg har fått flere venner på sykehuset, som kan være med meg når den store avgjørelsen blir tatt.

Så da er det bare å si god natt fra Moskva og kommer tilbake i morgen med resultatet.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg