Stengte veger….

Heisann!

Da er jeg her igjen. Nå er det lenge siden siste blogg.

De har begynt med graving opp bakken oppi veien til oss. Dette har medført at veien og innkjørselen inn til leieboerne ble stengt først, å nå har de kommet opp til vår innkjørsel. De har holdt på med “hakking” på berg, for de fikk en overraskelse da de fant fjell her på Grønberg :-). Hakkingen og gravingen starter kl 07.00 hver morgen, og varer dagen ut. Da er det ikke lenger mulighet til å sove eller hvile. Dette “bråket” holder på hele dagen og jeg kjenner at det har tatt på kropp og sjel. En viktig del av restitusjonen er hvile, å det har det blitt lite av i denne perioden. Etter litt fram og tilbake, har jeg fått rom på hotell de dagene vår innkjørsel er sperret, både pga bråket og at jeg ikke får den hvile jeg må ha, og for at jeg ikke har mulighet til å sette bilen i carporten. 

Litt Bowling har det jo blitt. Kampen sist ga mersmak, men kjenner jeg må ta det litt med ro. I første omgang nå er det å trene Hanne som blir prioritert før hun skal til ungdomsNM.

Ellers går treningen jevnt og trutt. Jeg går turer så ofte jeg får muligheten. Dagene går unna i en fei. I går var det faktisk 3 måneder siden jeg kom hjem 🙂 Juhuu:) 

Tirsdag klarte jeg det kunststykke å miste mobilen i gulvet slik at den ble knust i fronten…. Da var det bare å komme seg til nærmeste El-kjøp butikk å finne en ny. Onsdag skulle vi til byen på selskap, så tenkte å kjøpe ny i samme vaset, men det ble utsatt pga lang kø, så i går ble det ny mobil på meg 🙂 

Onsdag var vi som sagt i selskap – bursdag.  Vi var bedt på Graffi på Solsiden. 

Det ble en fin kveld, med god mat og godt selskap.

På tur hjem møtte vi på noen kjentfolk. Knut Silseth og Lotte Hoel med mannen Erik.  Det var virkelig trivelig å møte gamle kjente igjen.

Kvelden ble avsluttet på Centrum bowling, der det ble kamp mellom Bente og Ivar. 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg