Oppdal så klart!

I dag har jeg igjen trosset og maset meg til å være med på tur til Oppdal. Hanne skulle spille bowling og jeg ville være med. 

Kjenner meg ganske bra, så ønsket å prøve meg litt. som sagt så gjort. Oppdal ble det. Med avgang kl 09.00, og hjemkomst kl 23.30, ble det som du skjønner en veldig lang dag, men jeg fikk snakke med kjente å kjære.

Var veldig moro og igjen møte bowlingkamerater fra fjernt og nært. 

Har koset meg godt i dag, og det som overrasker meg mest er at jeg faktisk ikke er så sliten som jeg trodde jeg skulle bli etter en slik dag. Var også med på en liten handletur før vi dro hjemover. 

Dagen i går ble forholdsvis rolig. Vi fikk besøk av et vennepar på dagen og jeg tok meg en liten kveldstur til min onkel. 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg